Kadang kadang kita tidak mampu menjadi yang sempurna dalam hidup seseorang. Tapi kita dah cuba jadi terbaik untuk orang yang kita sayang :') . kalau saya dah tak berpeluang nak membahagiakan awak, saya hanya berharap satu perkara. semoga awak dapat kebahagiaan awak tanpa saya

kita kawan : )

Assalammualaikum !
Hari ini terasa rajin pulak nak update okey kali nie aku nak story laa sikit pasai kawan yang paling kecil tu . ala tak kan tak kenai yang comey gitu . a'ah kenai kan aku dah kenai dia masuk nie dah 5 tahun . lama kan kami kawan dia satu-II kawan yang paling aku rapat dari sekolah rendah dan sampai sekarang friendship kami d'jaga dan akan bertahan sehingga hujung nyawa . insyallah :)

Sebelum nie kami penah terpisah tau masa tu kami nak masuk fom 1 , sebelum tu dah rancang dia nak masuk sekolah kali dengan aku , tut tut malam sehari sebelum kami nak daftar tu dia mesej dia cakap dia nak kena p sekolah lain , sedih wey masa tu hilang kawan yang sepala dengan aku . Kamu terpisah 2 tahun ja masuk fom 3 dia pindah mai sekolah sekali dengan aku . Gila tak happy nak jumpa balik dengan kawan yang sepala dengan aku .

A'ah dia nie kalau marah orang satu bangunan sekolah boleh dengar , haha , nampak sangat aku tipu kesah ap aku . =D ..  ha time dia bebai jangan sorang p tegur , stg dia marah satu kelas dengar . haa tapi time dia gelak kalau boleh macam tak mau berhenti dah ah . Kami dua sama cita-II ya itu nak jadi photogrpher , suka berangan nak beli kamera canon dslr tu , tatau la bila kami nak dapat kamera tu . haha . kami memang suka berangan nak yang nie nak yang nu , tapi tatau laa nak dapat ka dak , haha

 Kesian dia dah tada abah . abah dia mati masa dia kecil tak silap aku . aku ingat lagi masa sekolah rendah dulu dia nangis sebab rindu abah dia . A'ah satu lagi dia memang sayang gila dekat izzani dia tu , relatonship dia dengan izzani dah nak masuk setahun . hope lepas nie kalau kita dah ada kerjaya masing-II jangan lupa aku tau . aku sayang hang ira :)


nie laa kawan sepala dengan aku masa sekolah rendah sampai sekarang ! sayang dia wey ! :D

No comments: