Kadang kadang kita tidak mampu menjadi yang sempurna dalam hidup seseorang. Tapi kita dah cuba jadi terbaik untuk orang yang kita sayang :') . kalau saya dah tak berpeluang nak membahagiakan awak, saya hanya berharap satu perkara. semoga awak dapat kebahagiaan awak tanpa saya

friendship kita !

Assalammualaikum !

alhamdulillah friendship kita dah nak cukup 2 tahun , masuk ja 1.1.2013 cukup 2 tahun kita jdi kawan baik ,dia memang baik sangat dengan aku care pasai aku , masa aku ada prob dulu dia yang banyak membantu aku , aku tak penah lupakan dia , walaupun ada yang tak suka tngok friendship kami cuma nak hancur kan , tapi alhamdulillah sampai sekarang kami masih bertahan :)





KAWAN aku sayang hang sangat , memang aku ada kawan yang lain kami dah kenal 4 tahun , tapi tak penah orang baru aku kenai friendship kekal sampai lama nie , hang paham peragai aku , hang terima kelemahan diri aku macam tu jugak aku , bila kita gaduh aku tak nak kita gaduh lama-II aku bagi kita baik kan , sebab aku tak mau kehilangan kawan macam hang ,

SAYANG sory selama nie dah pelbagai aku uji hang , sebab aku nak tengok hang nak masih pertahankan dak friendship kita hang sayang dak friendship kita , tu pelbagai aku uji hang , hehe sory tau !! tapi hang pertahankan jugak , terima kasih KAWAN , sebab sabar dengan kawan hang yang suka uji hang , hehe ,
hope lepas nie kalau kita dah ada kerjaya masing-II jangan lupa aku tau !


Aku sayang hang kawan walaupun ada yang nak pisahkan kita , aku tetap syg hang , hang kawan susah senang aku gelak ketawa aku , hope kita dua bff sampai kita mati insyallah , :)









\\

No comments: