Kadang kadang kita tidak mampu menjadi yang sempurna dalam hidup seseorang. Tapi kita dah cuba jadi terbaik untuk orang yang kita sayang :') . kalau saya dah tak berpeluang nak membahagiakan awak, saya hanya berharap satu perkara. semoga awak dapat kebahagiaan awak tanpa saya

Andai Itu TakdirNYA !


Assalammualaikum !
Hari nie dan saat ini aku still nak cerita pasai dia , ya allah aku rindu dia sangat !! semua yang aku impikan tak akan menjadi kenyataan , n then tak boleh ubah kemasa yang dulu , YA ALLAH rindu saat aku bersama dia , aku masih perlu dia dalam hidup aku , kalau laa dia boleh paham aku paham perasaan aku , mesti aku bahagia dengan dia , kenapa aku yang kena hadapi semua nie sayang ? sayang aku tak kuat lalui nie semua ,

kenapa cepat sangat kau berubah sayang ?
 if dulu setiap kali dia tinggai aku , n then muncul blek aku tetap terima dia , maaf semua keslahan dia terhadap aku , tapi kenapa dia tak ambik peluang tu untuk berubah , kenapa ? kenapa ? dan kenapa ? apa salah aku ? aku curang ka ? selama 2 tahun 5 bulan nie tak penah sekali aku curang , apa lagi yang dia mau ,sekelip mata ja dia berubah , aku selalu minta dia yang dulu ! tapi ternyata semua itu dah tak boleh ,


 kenapa sayang perlu lakukan semua nie lagi , mana janji yang baru sangat kau cakap , mana bukti semua tu ?   ya allh andai aku bukan untuk dia pisahkan laa kami berdua , biar dia jalani hidup yang bahagia bersama orang lain , aku reda atas kehendak mu YA ALLAH !! aku tau penjalanan hidup aku masih panjang lagi , walaupun saat ini aku still tak boleh lupa saat-II manis bersama dia , aku tak kuat untuk bersama orang lain lagi , sekarang dia yang terakhir dalam hidup aku , 


Dah banyak kali perkara nie berulang tak penah nak ubah semua tu , sekarang aku akan jadi kuat n then akan cuba pergi dalam hidup dia , biar pun aku tau aku stil perlukan dia dalam hidup aku , just aku nak dia bahagia bersama orang dia sayang , if dia tak sayang aku sekali aku pun , aku tetap sayang dia , if aku bukan untuk dia , ANDAI ITU TAKDIRNYA aku akan terima dengan reda , aku masih muda penjalanan hidup aku masih panjang if bukan dengan dia , insyallah allah pertemukan aku dengan orang lain !!! i always remember you !!








No comments: