Kadang kadang kita tidak mampu menjadi yang sempurna dalam hidup seseorang. Tapi kita dah cuba jadi terbaik untuk orang yang kita sayang :') . kalau saya dah tak berpeluang nak membahagiakan awak, saya hanya berharap satu perkara. semoga awak dapat kebahagiaan awak tanpa saya

19.2.2013 tarikh penting ☺


Assalammualaikum !
hai hampa-hampa yang tengah baca nie segak comey ansem semua . syok lettew aku puji hampa .◕‿◕ shad-II semua dak ? a'ah apadia ? tak shad p laa jumpa doktor yang hensem comey2 semua tu mesti hampa cepat sihat . haha . dah dah aku mula mgarut dah !! aku pun tatau apa yang aku nak updte hari nie . Disebabkan aku memang boring and terasa nak update blog hari nie aku nak cerita la pasai birthday aku yang dah lepas tu  ☺ . 

Orang first wish dekat aku mesti buah hati jatung aku . haha . A'ah aku pkiaq dia lupa birthday aku . Memang aku nanak bebai dah dengan dia . boleh dia buad-II lupa birthday aku memang nak makan kasut laa kalau lupa . haha . Yang aku syoknya hari birthday aku dia ajak aku MARRY ! MARRY ! MARRY ! haha . memang hadiah hat paling bermakna lettew . amboii dia memang gatai aku abis belajar dak lagi gatai sebut khwin-II pulak 



A'ah pagi time nanak p sekolah tu mak orng kedua wish dekat aku . Memang saat tu aku tunggu sebab nanak minta hadiah . haha . aku memang tatau malu pon ☻ .Yang dekat sekolah nie la memang aku tak boleh lupa . Sungguh kejam kawan-II aku rancang dengan cikgu arison nak kenakan aku . Sapa pun takut kalau kena dengan cikgu syon sebab dia memang ckgu yang garang dekat sekolah tapi dia baik sangat . Pagi-II kena marah dengan dia sapa tak getar weyy ! dah laa labgsung tak penah ada kes dekat kolah . aku apa tak kata air mata memang nak kuar dah . lepas abis semua tu last2 dia wish happy birthday dekat aku and satu kelas pon wish . lepas-II wish tu pakat-II gelak dekat amboii syok laa depa kenakan aku !!

^︵^ .Petang tu memang best gila depa baling tepung . aku yang paling tak terok sebab aku lari . haha . Tiap tahun besday aku memang bermakna sangat bersama depa nie . sayang depa ketad-II wey ! depa sentiasa ada time susah senang happy sedih ! kami tetap bersama . okey dah sikit boleh tengok gambar dekat bawa . nah lebiu lebiu   ☺ !!


depa nie memang aku sayang ketad-II


aku tak banyak kena tepung ☺


siti nurshahiera ☺


k.cik paling terok kena tepung !


izwani fazil


hadiah kay hadiah ☺





No comments: