Kadang kadang kita tidak mampu menjadi yang sempurna dalam hidup seseorang. Tapi kita dah cuba jadi terbaik untuk orang yang kita sayang :') . kalau saya dah tak berpeluang nak membahagiakan awak, saya hanya berharap satu perkara. semoga awak dapat kebahagiaan awak tanpa saya

dear ex :(

Assalammualaikum !
hai hai ! Single or taken ? kalau single mai sini nak ngorat sikit ;) . heheww . mengada pulak aku nie . haa amacam hampa semua sihat ? macam mana cuti okey dak ? best dak ? hahah . aku ? sikit pon tak best , kata cuti tapi homework tudiaa bnyak kod , erghh penat dah ah nak buat pon . sbar ja laa ! oke2 dengaq dak lagu yang ada dkat blog aku nie ? haa lagu tu masa aku clash dengan mie . dih dih .

Hmm mesti sakit kan bila kita tengah bahagia dengan pengganti dia . Dia hadir untuk menagih cinta kita kembali . tapi kenapa ? kenapa ? dan kenapa perlu sekarang ? aku sendiri pon tertanya-tanya . Sedangkan masa ada tak penah nak hargai pon . Kenapa awak datang bila saya dah ada pengganti awak ? awk tahu kan macam mana saya sayang awak . :'( .
tapi macam pon saya tetap hargai dia yang telah buat saya kembali bahagia setelah awak buad penderitaan dekat saya :) . Dia dah pulihkan segala-galanya , saya harap dia tak akan menyakitkan selepas dia pulihkan segalanya . Sekarang awak bukan milik saya lagi , myb berakhir semua cinta saya dekat awak . Please paham saya cuba mula hidup baru tanpa awak . Saya dah bahagia dengan dia awak :(
Awak , boleh kan berubah kesian orng yang sayang dekat awak . Jangan pernah menyentuh hidup seseorang kalau awak cuba nak menghancurkan perasaannya. sakit tau bila rasa semua tu , betapa susah nak sembuh segalanya . tapi saya tetap kuat dan lalui semua tu . Belajar untuk melupakan , bukan perkara yang mudah . :'(
Tapi awak tak macam laki yang saya kenal sebelum nie . Ya kawan awak lebih mengenali diri awak macam mana . tapi 
awak baik dengan saya . awak tak macam laki yang saya kenal . if macam - macam saya dengaq psai awak . tapi awak ta mcm tu dgn sya . awak hormat saya sebagai perempuan . awak saya ta percaya semua tu . awak tau sebab sikap awak saya sayang awak . awak lain dari laki yang saya kenal .

Dear ex , saya nak awak bahagia , saya tau awak bahagia tanpa saya dalam hidup awak . Kita tak bersama bukan kehendak kita , tapi ALLAH dah tentukan jodoh kita masing2 . perit nak lupakan kenangan kita yang 3 tahun tu , nak lupakan relay kita yang 3 tahun tu . tapi semua tu dah ditentukan , ada jodoh tak kemana . Macam pon kita , saya harap kita tetap kawan .

No comments: